Gambar - KELAS JAHITAN ANJURAN SUK SELANGOR

Tarikh : 16 dan 17 Julai 2011
Tempat : Rumah Exco Kerajaan Selangor
Peserta: Ibu tunggal dan Surirumah 
Tenaga Pengajar : Cikgu Hafiza, Cikgu Liz, Cikgu Aishah dan Cikgu Ida
Modul : Jubah Moden dan 3 pattern tudung

Kami mengucapkan jutaam terima kasih kepada peserta yang sangat sporting dan Urusetia yang banyak membantu. Semoga ilmu yang dicurahkan mendapat keberkatan. Semoga kita berjumpa di lain masa.

Student yang hendak download gambar, dialu-alukan.

SEMASA KELAS:
























































HASIL SELEPAS KELAS:




















































TAHNIAH KEPADA SEMUA YANG BERJAYA














4 comments:

  1. Salam Fiza. Terima kasih yg tak terhingga atas segala ilmu yang Fiza berikan dan juga terima kasih juga kerana upload gambar2 kami yg ceria dan cun2 tuh, kami amat seronok bergurukan Fiza..terima kasih sekali lagi.

    ReplyDelete
  2. sama-sama kak...akak download jer gambar ye. sudi2kan....kalau ada apa2 tak faham, nak tanya, call jer saya atau 3 org cikgu lagi. terima kasih jugak sebab sudi join kelas saya. :)

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum wrth, bagaimana saya nak belajar kelas jahitan manik? Saya baru nak belajar tak ada asas lagi. Berapa bayaran dikenakan. Saya tinggal di Banting. Saya seorang surirumah.

    ReplyDelete
  4. Nama saya Siti Fatimah, no unt dihubungi bagi urusan belajar menjahit 012 3305342

    ReplyDelete