Kit Jahitan Untuk Beginners

Pembaris serba guna- untuk melukis leher, dan baju kurung moden, susah nak dapat stok ni dikedai.
RM 9.00 sahaja
Kit Jahitan Beginners:
Sesuai utk yang baru nak mulakan belajar menjahit.
Kandungan : 2 benang putih, peniti, snipper, 2 zip 8", penetas benang, lapik leher, span(2 set), kapur lukis, Kertas mahjong, tape ukur (60"), pengeras pinggang (2 meter), pengeras tudung (2 meter), getah pinggang (2 meter), butang baju (cheongsam style) cangkuk kain, =1 set jarum
RM 25.00 sahaja, Pos RM 7.00

Untuk student Jalabiya House pembaris (RM 8.80), Kit Jahitan (RM 20)

10 comments:

  1. salam puan, macam mana saya nak beli pembaris serbaguna tu ye? boleh diposkan ke? tak patah?

    ReplyDelete
  2. As salam Kak Hafiza... saya berminat dgn pembaris serbaguna spt gambr diatas... saya nak order dgn puan boleh ke? tenkiu

    ReplyDelete
  3. wsalam zatty dan filzah, boleh bg contact number atau emel jer trus alamat pada saya, nnti saya poskan. insyaallah, x patah sebab pos laju akakn letak fragile

    ReplyDelete
  4. salam kak, dekat mana saya nak beli penegeras tudung tu?? dekat mana ada jual ye??? terima kasih...

    ReplyDelete
  5. salam akak sya berminat dgn pembaris serbaguna, mcmna cara saya nk dptkannya???

    ReplyDelete
  6. Assalam kak. boleh order lagi pembaris serbaguna tu?

    ReplyDelete
  7. assalamualaikum puan. saya nak order pembaris serbaguana .

    ReplyDelete
  8. puan pliz pm wassap saya 0197765671.asna

    ReplyDelete