Khabar Gembira dari Yanie (Sri Serdang) dan Aisyah (KL)

Assalamualaikum dan salam Sejahtera...

setiap hari kita mengidamkan hidup yang penuh keberkatan dan dilimpahi kegembiraan. Apabila melihat orang yang kita kenali gembira juga sudah cukup membuatkan semangat kita kental dalam menghadapi hidup mendatang. saya terima khabar gembira dari ex-student saya, Aisyah dan Yanie.......tersenyum seorang dan syukur ALHAMDULILLAH...

Aisyah (KL)
"Salam kak fiza, Nk bagitau ni, Dah 2 hari dah, semalam dengan hari ni g keja pakai baju jahit sendiri, walaupun leher dengan zip tak berapa nak kemas lagi, so far kengkawan kata OK, pasni projek baju anak2 saya plak. Tima kasih tak terhingga kt akak atas ilmu yang akak bagi..."

Aisyah yang tudung biru
AKU SENYUM............

Yanie aka Fitriani (Sri Serdang) - usahawan borong kain sulam indon dan butik baju ready made

"salam...wahh akak dah maju bisnes siap ada premis lagi tak cakap pun ekk ; :) ape kabar? yanie nak buat kelas kat butik yanie macam akak boleh tak? Kak yanie dah boleh jahit sendiri baju ready made untuk butik yanie...heheh, t. kasih banyak tolong yanie"

AKU SENYUM SAMPAI KE TELINGA DAN BERAIR MATA......HUHUHUH....ALHAMDULILLAH

Yanie.........tokei butik..

akan datang, dengan kerjasama rakan kongsi di kota Damansara , kami akan buka centre Kelas Jahitan. buat masa ini kami masih dalam penyediaan peralatan dan bilik.

Harap tunggu dan dapatkan update dari kami.

Sekian, terima kasih dan salam sayang - hafiza @jalabiyahouse

No comments:

Post a Comment