Featuring Jalabiyahouse in JENAMA magazine- first edition bulan Disember 2011 - nantikan kemunculannya.

Salam semua, setelah setahun bertungkus lumus, dan bekerja kera tanpa henti (rasanya dah setahun, hari Sabtu dan Ahad saya dipenuhi dengan kelas manik dan jahitan) kerja, kerja dan kerja.....akhirnya saya dapat membawa Jalabiyahouse ke satu tapak lagi Alhamdulillah syukur nikmat.

Majalah JENAMA - majalah yang akan memaparkan suka duka usahawan baru, home base dan entrepreneur yang mula berjinak-jinak. Keluaran pertama adalah pada Disember 2011. Nantikan kemunculannya dan JalabiyaHouse dipilih untuk menyertai keluaran pertama sebagai perintis.

Menceritakan suka duka yang ditempuhi sepanjang mengusahakan Jalabiyahouse.





bersama Rai Maya- Marketing Officer JENAMA

sejak hari pertama beroperasi, semua urusniaga adalah melalui internet. Power tak internet..sebab tu hidupku kelabu dan gelap tanpa internet

Cerita-cerita pasal bisnes spa dan bridal
insyaAllah, dapatkan copy percuma dari saya dengan post some comment di wall FB saya : hafizahhashim atau add saya di FB jalabiyahouse@gmail.com

Semoga ini menjadi jalan yang terbaik untuk 2012 kelak.

Sekian.......

No comments:

Post a Comment