Mulakan dengan BISMILLAH

Assalamualaikum;

Lama rasanya Jalabiyahouse bercuti (dalam 3 minggu) kerana menguruskan perkahwinan adik, dan menguruskan reka letak kedai baru.

Kita hanya merancang, namun hanya ALLAH jua yang menentukan. Kami di Jalabiyahouse bersemangat ingin memulakan tahun baru 2012 dengan mengadakan kelas pertama di tempat baru di SINI namun ALLAH punyai perancangan lebih baik untuk kita semua.

Disebabkan owner kedai lambat memberikan CF, kerja pengubahsuaian tertangguh. dan perancangan untuk membuat kelas di Lot Kedai baru tertangguh berikutan tiada permit CF. Alangkah berkuasanya sekeping kertas bernama CF ni. huhuhuhu

Namun, anda jualah yang telah menaikkan semula semangat saya ini. Bertalu-talu telefon dan emel bertanyakan, Bila pakej 2012 akan keluar? bila nak mula kelas,? tak sabar dan bersemangat saya nak datang kelas cikgu.

Dengan penuh rasa syukur atas sokongan yang diberikan, sata teruskan jua kelas bulan Januari ini. Tapi Kelas akan di buat di tempat lama di KEMUNING UTAMA, Shah Alam. Mungkin setelah selesai renovation, saya akan announcedkan tarikhnya nanti. Ada 2 benda yang akan di war-warkan iaitu :


i. PAKEJ MENARIK DI 2012
ii Jadual Bulan Januari

nantikan di Post berikutnya. luv u all.



No comments:

Post a Comment