Jawatan Kosong di Jalabiyahouse

Salam semua;

Semoga anda semua sihat dan sejahtera hendaknya. Walaupun Jalabiyahouse dipenuhi dengan bermacam dugaan dan cabaran, namun masih teguh berdiri dan masih lagi sedia memberikan yang terbaik untuk anda semua.

Kami ingin mengumumkan bahawa:

1. Kelas hujung minggu diteruskan seperti biasa- jemput datang ye.
2. Kami ingin membuka tawaran jawatan kosong--sebagai tukang jahit tudung dan baju kurung. Kadang-kadang akan menjadi assistant saya semasa kelas jahitan- Gaji RM 800

sesiapa yang berminat, boleh hubungi saya di 016-205 7647.

Kerja menjahit di kedai, tetapi anda tidak akan berhadapan dengan customer yang cerewet, kerana kami mengambil tempahan pukal dari peniaga-peniaga.

Tambahan pula, saya akan mengambil anda menjadi anak murid saya dulu sebelum memulakan kerja. saya akan ajar sehingga anda mahir.

Kalau nak mencuba, apa salahnya. Banayk ilmu yang ada di Jalabiya House- Grab it...


No comments:

Post a Comment