Pengumuman : Nombor telefon SEMENTARA : 016-205-7647

Salam semua;

terima kasih atas sokongan anda pemberi semangat saya ketika duka. kini saya ada nombor baru SEMENTARA nombor lama dapat di buat Sim card baru.

Untuk yang ingin menghubungi melalui email : jalabiyahouse@gmail.com
facebook : group : https://www.facebook.com/groups/jalabiyahouse/
 Telefon : 016-205 7647

untuk student2 baru, lama dan pelanggan yang telah berurusan sebelum ini atau yang baru nak mengenali Jalabiyahouse, boleh hubungi nombor 016-205 7647...

Yang paling urgent adalah : saya perlu mengumpulkan semula nombor2 student kesayangan saya sejak hari pertama kelas......kalau sudi, silalah sms saya nama anda ke nombor ini, saya akan simpan dalam buku 555 pulak...

Sekian, nak tidor, dah penat seharian bekerja...esok kerja lagiii.......Alhamdulillah...

No comments:

Post a Comment